Content Performance Morten Bie & Andreas Nielsen
-
- Business
Content Performance er podcasten, der serverer datadrevne analyser på content indenfor online marketing. Formatet er korte episoder med de bedste take aways fra Confect Analytics.
-
EP #17: Om lidt blir her stille
Content Performance er nået til vejs ende.
Sidste episode af Content Performance er en utraditionel episode. Du (kære lytter) får ikke indsigt i content, men indsigt i podcasten. Hvordan det hele startede, hvad de største udfordringer og minder var undervejs, og hvorfor Morten og Andreas har valgt at stoppe med podcasten.
Tak til alle der har lyttet med. -
EP #16: Top funnel annoncer - vores bedste tips
Hvad kan du lære fra 50.000+ top funnel annoncer med over 5.5 milliarder impressions?
Svaret er: Rigtig meget.
Andreas og Morten gennemgår det datasæt, der belyser de bedste tips til top funnel annoncering.
-
EP #15: Sådan vinder du Q5 og januar udsalget
Q5 er en overset og dermed undervurderet salgsperiode.
Januar udsalget er en slagmark for e-commerce virksomheder med stærke tilbud.
I episode 15 gennemgår Andreas og Morten deres bedste take aways og datainsigter for Q5 og januar udsalget. -
EP #14: E-commerce annoncer der får folk til at købe
Hvordan skaber du flere køb som E-commerce?
Udfra mere end 6.000 stykker content og næsten 6 milliarder impressions serverer Andreas og Morten deres 4 konkrete findings. -
EP #13: Til julebal i Contentland
Sikke mange klokken slår, tretten slag, tiden går.
Gæt engang min lille ven, hvor vi nu skal hen.
Til contentbal, til contentbal i Contentland.
Der er ingen tvivl om, at julesalget i år bliver anderledes end det plejer. Det kræver en ekstra indsats.
Baseret på 500 millioner jule-impressions ser Andreas og Morten på, hvordan du kan skabe de bedste forudsætninger for et godt julesalg. -
EP #12: Hvad gør de bedste annoncører og de dårligste annoncører?
Har de bedste annoncører fundet et hack til en billigere CPM pris - eller er det udelukkende fordi, at de i højere grad lykkes med bedre content?
De bedste annoncører halverer deres CPC og fordobler deres CTR, men hvad er det, de bedste annoncører gør mht. content til Facebook annoncering?
Andreas og Morten går igennem over 7.000.000 impressions og ser på, hvad du kan lære af de bedste, og undgå fra de dårligste annoncører.